Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Čt 9-17, Pá 9-12
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
12.06.2019
Nové barvičky
  V sekci "Novinky" jsme nahráli 33 nových barev. Krásně kryjí a hodí se pro danou sezónu.   Dále v sekci "Akce" můžete levněji koupit testry těcht... číst celé
Zobrazit všechny novinky

 

 

Nákupní rádce

 

 

Rádi bychom vás provedli webem pro usnadnění při nakupování.

 

Jak nakoupit?

Úplně jednoduše. Stačí zmáčknout tlačítko „Koupit“ a zboží se vloží do košíku.

 

Košík

V košíku je k produktu možné přidat obrázek nebo poznámku, případně změnit zakoupené množství např. u gelu Blue clear. Systém také ukazuje, za kolik je třeba ještě nakoupit, abyste ušetřili poštovné. Nad 1500 Kč má český zákazník poštovné zdarma, slovenský zákazník od 3000Kč (120€). Proč pošty zdarma nevyužít.

Pokud chcete změnit množství produktu z 1 na vyšší, zadáte číslo a kolečkem nebo entrem stránku aktualizujete, množství se přepočítá.

Vyberete si způsob dopravy. Nevíte si rady, co která doprava znamená? Většina lidí, kteří nakupují v online světe pojmy znají, nicméně pořád se nachází nováčci, kteří se s internetem učí, objednávají málo, atd. Nevadí, i s tímto rádi pomůžeme a objasníme volbu pro ideální odeslání balíku.

 

Druhy poštovného

Zvolit si můžete jednu ze 4 možností

 

Balík „Do ruky“

  • Nejčastěji volená varianta pro doručování.
  • Česká pošta přiveze balík na kontaktní adresu, kterou si zadáte. Pokud chcete balík přímo od kurýra a ne si pro něj chodit na poštu a býváte přes den v práci, zadejte si adresu do zaměstnání, do studia. Platíte-li dobírkou, mějte přesně připravenou částku. Kurýr nemusí mít vždy na vydání.
  • Doručení na druhý pracovní den.

 

Balík „Na poštu“

  • Nevíte v kolik kde budete a nechcete se s kurýrem nahánět? Od toho je skvělá služba Balík na ruku. Zboží dorazí přímo na pobočku pošty, proto do PSČ zadejte směrovací číslo pošty, na kterou nejraději chodíte. Zpravidla si můžete balík vyzvednout od podání do druhého pracovního dne po 12. hodině.

 

Zásilkovna

  • Zásilkovna se mezi zákazníky stává všeobecně víc a víc oblíbenější. Výhodou je velké množství výdejních míst. Pro představu si balík vyzvednete i v trafice, drogerii, na benzínce apod. Další podstatnou výhodou je cena. Téměř poloviční oproti poště.
  • Doručení do 2 pracovních dní

 

Vyberte si sami, který způsob dopravy vyhovuje právě vám.

 

Osobní odběr

  • Nejsme kamenná prodejna, nemáme provozovnu, nicméně ve Spytihněvi je možnost osobního odběru po domluvě předem. Odběr je zcela zdarma a ráda vás přivítám osobně J

 

Způsob platby

Na výběr 3 druhy plateb.

  • Dobírka – platbu hradíte přepravní společnosti a ta nám peníze zašle na účet
  • Převodem – po zkontrolování objednávky zasíláme platební údaje k úhradě
  • Hotově – hotově je možné platit pouze při osobním odběru.

 

Pokračujeme dále v objednávce. Kliknete na tlačítko „Objednat“ a vyplníte údaje k dopravě. Kontakty nikdy nepředáváme 3. stranám ke komerci. Slouží čistě pro vytisknutí faktury a pro kurýrní službu.  Po vypsání všech nutných polí můžete rovnou provést registraci nebo si nechat zasílat novinky emailem a dáte „Pokračovat“. Nyní je potřeba odsouhlasit „Obchodní podmínky“, které máte v celém znění na našich stránkách a poslední tlačítko „Odeslat“.

 

Hurá, právě jste vytvořili objednávku a dorazí na emailovou adresu sumarizace objednávky.

 

Nejčastější problém?

„Nedorazil mi email s potvrzením objednávky. Nemám objednávku, kde může být problém?“

 

  1. Udělali jste překlep v emailu
  2. Zjistili jsme, že mnozí děláte obj. ve spěchu a tím nepřečtete všechna políčka a skončíte u tlačítka „Objednat“ v domnění, že jste obj. odeslali, nicméně tím se obj. nemohla dokončit. Při tvorbě objednávky si vyčleňte dostatek času a pozorně čtěte.
  3. Nastala chyba v matrixu nám neznámá. Prosíme, ať nás kontaktujete a společně problém vyřešíme J Je nutné obj. zadat novou

 

Proč se mám registrovat?

Na našem webu nemá zákazník povinnost se registrovat, nicméně tím přichází o určité pohodlí, které registrace přináší.

První z výhod je sledování všech objednávek posloupně, tzv. „historie objednávek“. Slouží jako analýza vašeho nakupování.

Druhou výhodou je samotný nákup. Pokud se registrujete a zároveň se přihlásíte, zboží v košíku zůstává neomezeně dlouho. Nemusíte se strachovat, pokud zadáváte objednávku, musíte nečekaně odejít, zavřete počítat a práce přišla vniveč.  Po přihlášení zůstáváte tam, kde jste naposledy skončili a můžete pokračovat v nákupu.

 

Děkujeme za přečtení článku do konce a doufáme, že jsme více objasnili, jak nakupovat.

 

Pravidelně nás sledujte, aby nic neuteklo na fb stránce nebo skupině

 

Fotografie

Na naše fotografie se mohou vztahovat autorská práva. Pokud budete chtít některou z našich fotografií použít, obraťte se na info@pinknails.cz

Proč nakupovat u nás?
  • Jsme profesionálové v oboru přes 10 let
  • Všechny naše produkty před zavedením do prodeje pečlivě testují profesionálové v oboru
  • Rádi a ochotně poradíme s výběrem
  • Osobní přístup k zákazníkovi
  • Rychlé dodání zboží
Kde nás najdete

Nemáme kamennou prodejnu, nicméně si můžete zboží po předchozí domluvě vyzvednout osobně ve Spytihněvi nebo v Napajedlích

 

Kontakt
Ing. Tereza Doležalová
Ing. Tereza Doležalová
Po-Čt 9-17, Pá 9-12
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
© 2012 - 2019 Pink Nails. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.